A creatividade no proceso de ensino-aprendizaxe de balonmán : estudo comparativo de dous modelos metodolóxicos na iniciación
Fernández Pérez, Juan Luis
6111.01 Creatividad
5312.04 Educación
A Creatividade, entendida como "Capacidade de producir respostas orixinais e útiles a calquera problema" é un elemento presente e nas conductas que se desenvolven nos deportes de equipo. A variabilidade nas accións é unha das manifestacións creativas nas que podemos fixar a nosa atención nun partido de balonmán O seu estudo estaría xustificado pola súa relación coa Intelixencia Táctica do xogador, sendo este un dos principais factores de rendemento individuais. Seguindo na liña de anteriores traballos, esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase., esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase.
Didácticas especiais
Didáctica Especial 6
Investigacións en didácticas especiais e educación física e deportiva.
Martinez Vidal, Aurora
Diaz Pereira, Maria Del Pino
2016-06-13T10:56:40Z
2016-06-13T10:56:40Z
2012-02-10
2011
2012-02-10
2016-06-13T10:46:19Z
doctoralThesis
http://hdl.handle.net/11093/270
00x0520062008153173845
glg
openAccess